گوشی تحت شبکه سیسکو CP-7821-K9


برقراری ارتباطات صوتی قابل اعتماد و بسیار امن را با آی پی فون 7821 سیسکو تجربه کنید. آی پی فون 7821 سیسکو با امکانات کامل، مناسب برای کسب و کار شرکت ها و ادارات دولتی می باشد. دکمه های بکار رفته برای دسترسی به پیام ها و دیگر برنامه ها، کار با آن را بسیار آسان نموده و نمایشگر پهن و پشت روشن، بهمراه کلید های حساس متنی، اطلاعات مورد نیاز را بسرعت و با کیفیت بالا در اختیار شما قرار می دهد. سیستم VoIP نامی آشنا در این سیستم ها می باشد.
جمعه، 23 خرداد ماه 1399

قیمت : 1,840,000 تومان

تگ ها : تلفن سیسکو گوشی سیسکو آی پی فون سیسکو گوشی 7821 سیسکو 7821

توضیحات

آی پی فون سیسکو مدل CP-7821-K9  از جمله IP Phoneهای سری 7800 می باشد . این سری دستگاه هایی مقرون به صرفه و جهت ارتباطات صوتی و با کیفیت بالا می باشد و برای بهبود ارتباطات در مراکز تلفن محور ضمن کاهش هزینه های عملیاتی، طراحی شده است.

از محصولات دیگر آی پی فون های سری 7800  می توان به آی پی فون سیسکو مدل CP-7811-K9 اشاره کرد که جهت مشاهده‌ی آن می توانید به لینک قرار داده شده مراجعه نمایید.

این تلفن ترکیبی از یک طراحی جذاب، جدید و ارگونومیک با قابلیت اطمینان می باشد و ارتباطات رمزگذاری شده را ایمن نگه می دارد.

تلفن Cisco IP Phone 7800 دارای ویژگی های پیشرفته IP Telephony و عملکرد صوتی گسترده و واضح می باشد تا تجربه ارتباطات صوتی با کاربری آسان و کامل را در پلتفرم های زیرساخت میزبان، در محل سیسکو و کنترل تماس میزبان تولید کنندگان دیگر ارائه دهند.

تلفن Cisco IP Phone 7821 از دو خط پشتیبانی می کند و در دو رنگ نوک مدادی و سفید موجود می باشد.

کلیدهای خط در هر مدل کاملاً قابل برنامه ریزی هستند. شما می توانید کلیدها را برای پشتیبانی ازهر یک از خط ها، مانند شماره های دایرکتوری یا ویژگی های تماس مانند شماره گیری سریع تنظیم کنید. همچنین می توانید بهره وری را با بررسی تماس های چندگانه برای هر شماره دایرکتوری و با استفاده از ویژگی چند تماس در هر خط، افزایش دهید. LEDهای سه رنگ روی کلیدهای خط از این ویژگی پشتیبانی می کنند و استفاده از تلفن را ساده تر و آسانتر می کنند.

کلیدها با عملکرد ثابت در همه مدل ها به شما امکان دسترسی به سرویس (service)، پیام رسانی (messaging)، فهرست راهنما (directory)، انتظار/ ادامه (hold/resume)، انتقال (transfer) و ویژگی های کنفرانس (conference features) را می دهد. اسپیکر full-duplex امکان برگزاری کنفرانس های چند طرفه را برای همکاری انعطاف پذیر فراهم می کند.

تلفن های  Cisco IP Phone 7800 یک استاندارد جدید در قابلیت استفاده تنظیم کرده و یک تجربه کاربری حساس به متن را ارائه می دهد. صفحه نمایش این تلفن 3.5 اینچی با رزولوشن بالا و نور پس زمینه سفید است. از زبان‌های مختلف پشتیبانی می کند و با ارائه چینش راست به چپ بر روی صفحه، مطابق با نیازهای کاربران جهانی طراحی شده است.

تلفن های سری Cisco IP Phone 7800  کارآمد در مصرف انرژی و سازگار با محیط زیست هستند. هر تلفن از PoE Class 1 و  تکنولوژی EnergyWise سیسکو پشتیبانی می کند و دارای مجوز Energy Star است. گزینه استاندارد صرفه جویی در مصرف برق در IP Phone 7821  برای کاهش مصرف برق در ساعات خاموشی، صرفه جویی در هزینه و حداکثر کردن بهره وری انرژی در دسترس است. تلفن های سری IP Phone 7800 ایده آل برای شرکت های بزرگ و متوسطی است که می خواهند سیستم تلفن خود را از یک سیستم آنالوگ یا دیجیتال قدیمی به یک سیستم ارتباطی IP تغییر دهند و بروزرسانی کنند.

اگر کسب و کار شما کوچک است و علاقمند به استفاده از آی پی فون های سری 7800 سیسكو هستید، اما مدیریت سرویس کنترل تماس این شرکت ها سیسکو نمی‌باشد، می‌توانید از این آی پی فون ها استفاده کنید چون این دستگاه با تلفن های شرکت‌های دیگر سازگار می باشد.

ویژگی ها و مزایای آی پی فون سیسکو مدل CP-7821-K9:

1- طراحی ارگونومیک (Ergonomic design)

این دستگاه با طراحی بسیار کاربردی، تجربه‌ی جدیدی را به کاربران ارائه می دهد.

2- صفحه نمایش گرافیکی (Graphical display)

تلفن IP Phone 7821 دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی با نور پس زمینه سفید می باشد.

3- گوشی دستی (Handset)

این گوشی دستی دارای یک گوشی صوتی استاندارد با قابلیت صوتی گسترده (wideband) است و از طریق پورت RJ-9 وصل می شود.

4-  هدست (Headset)

جک هدست آنالوگ با یک پورت صوتی RJ-9 استاندارد با قابلیت ارائه صوت گسترده (wideband) است.

5- نشانگرهای نور پس زمینه (Backlit Indicator)

تلفن از نشانگرهای نور پس زمینه برای کلیدهای مسیر صوتی (گوشی، هدست و بلندگو)، کلید انتخاب، کلیدهای خط و انتظار پیام پشتیبانی می کند.

6- کنترل صدا (Volume control)

ضامن (toggle) کنترل صدا امکان تنظیم آسان سطح دسی بل در گوشی، بلندگوی مانیتور و زنگ را فراهم می کند.

7- بلندگو (Full duplex (Full duplex speakerphone

بلندگو Full-duplex برای حفظ امنیت بیشتر در حالت بلندگو تعبیه شده است که در آن زمان صدای زنگ های DMTF دوگانه قابل شنیدن است.

8- پایه ایستاده دو حالته (Dual-position foot stand)

دارای پایه‌ی ایستاده دو حالته با زاویه 30 و 45 درجه است که این پایه باعث بهتر دیده شدن صفحه، کلیدها و دکمه ها می شود. همچنین می توانید پایه مخصوص نصب بر روی دیوار را که بر روی پایه تلفن نصب شده است را جدا کنید.

9- قابلیت نصب بر روی دیوار (Wall-mountable)

تلفن را می توان با استفاده از کیت نصب دیواری اختیاری (که به طور جداگانه موجود است) بر روی دیوار نصب کرد.

10- Electronic hook switch

hookswitch می تواند به صورت الکترونیکی با هدست برندهای دیگر متصل به پورت کمکی (auxiliary) IP Phone 7821 کنترل شود.

11- کلیدها(Keys)

این آی پی فون دارای کلیدهای زیر است:

  • کلیدهای خط (Line keys)
  • کلیدهای نرم (Soft-keys)
  • ناوبری دو طرفه و کلید انتخاب (Two-way navigation and select keys)
  • کلیدهای انتظار/ ادامه، انتقال و کنفرانس (Hold/Resume, Transfer and Conference keys)
  • پیام‌ها، خدمات و کلید های دایرکتوری (Messaging, Service and Directory keys)
  • پدهای کلیدی استاندارد (Standard key pads)
  • کلید لغزنده کنترل صدا (Volume control toggle key)
  • کلیدهای قطع صدا، بلندگو و هدست (Speakerphone, headset and mute keys)

12- پشتیبانی از پروتکل سیگنالینگ (Signaling protocol support)

تلفن IP Phone 7821 از پروتکل Session Initiation Protocol)SIP) پشتیبانی می کند.

13- پشتیبانی از کدک (Codec support)

تلفن IP Phone 7821 از کدک های G.711a/μ ،G.722 ،G.729a ،iLBC برای کیفیت صدای بهتر استفاده می کند.

14-زنگ های تلفن چندگانه (Multiple ring tones)

این تلفن از زنگ های قابل تنظیم توسط کاربر پشتیبانی می کند.

15-راهنماها (Directories)

تلفن پیام های دریافتی را شناسایی کرده و آنها را برای کاربران روی صفحه دسته بندی می کند. با این کار برگشت تماس سریع و آسان با استفاده از قابلیت dial-back مستقیم ارائه می شود. دایرکتوری شرکت با دایرکتوری Lightweight Directory Access Protocol)LDAP) ادغام می شود.

16- گزینه (Quality-of-service (QoS

IP Phone 7821 از استانداردهای CDP و 802.1Q/p پشتیبانی می کند و می تواند با یک هدر 801.1Q VLAN حاوی VLAN ID با تنظیمات توسط Admin VLAN ID، پیکربندی شود.

17- گزینه های پیکربندی (Configuration options)

کاربر می تواند تخصیص آدرس IP را بصورت استاتیک یا از طریق مشتری DHCP پیکربندی کند.

18- پشتیبانی از ویژگی های تماس (Key call features support)

  •  (Dialing+ (E.164
  • شماره گیری سریع (Abbreviated dialing)
  • زنگ و سطح صدای قابل تنظیم (Adjustable ringing and volume levels)
  • روشنایی صفحه نمایش قابل تنطیم (Adjustable display brightness)
  • Agent Greeting
  • پاسخگویی خودکار(Auto-answer)
  • تشخیص خودکارهدست (Auto-detection of headset)
  • Busy Lamp Field)BLF)
  • تماس برگشتی (Callback)
  • انتقال تماس (Call forward)
  • تاریخچه تماس (Call history)
  • Call park
  • Call pickup
  • مدت زمان تماس (Call timer)
  • انتظار تماس (Call waiting)
  • نشان دادن هویت تماس گیرنده (Caller ID)
  • cBarge
  • دایرکتوری شرکتی (Corporate directory)
  • کنفرانس (Conference)
  • Cross Cluster Extension Mobility (EMCC)
  • Dial from the list
  • انتقال دایرکت (Direct transfer)
  • مزاحم نشوید (Do not disturb)
  • Extension mobility (ارتباط با موبایل)
  • کدهای دسترسی اجباری / کدهای شناسایی مشتری (Forced access codes/Client matter codes)
  • انتخاب تماس گروهی (Group call pickup)
  • انتظار / ادامه (Hold/resume)
  • دایورت فوری (Immediate divert)
  • Intercom
  • پیوستن (Join)
  • شماره گیری مجدد آخرین شماره (Last-number redial)
  • Malicious-caller ID
  • نشانگر انتظار پیام (Message-waiting indicator)
  • Meet-me conference (امکان برقراری کنفرانس)
  • گذاشتن موزیک در حالت انتظار (Music on hold)
  • حالت سکوت (Mute)
  • پروفایل های شبکه ((Network profiles (automatic)
  • زنگ مخصوص روشن و خاموش در شبکه (On- and off-network distinctive ringing)
  • OPickUp
  • راهنمای شخصی (Personal directory)
  • حریم خصوصی (Privacy)
  • Private Line Automated Ringdown)PLAR)
  • شماره گیری مجدد (Redial)
  • تعیین صدای زنگ برای هر خط (Ring tone per line appearance)
  • خط اشتراکی (Shared line)
  • ثبت و نظارت بی صدا (Silent monitoring and recording)
  • Speed dial
  • نمایش تاریخ و زمان (Time and date display)
  • انتقال (Transfer)
  • پست صوتی (Voicemail)
  • Whisper coaching

19- پشتیبانی از زبان های مختلف (Language support)